Otrohet!

Det där om otrohet.
Seriöst, när jag hör om folk som är otrogna hit och dit, så tappar jag fan respekten för människor. Hur kan man vara så dum och vara otrogen mot sin partner? Jag fattar inte. Älskar man inte sin pojk/flick vän nog mycket? Nej,man kan inte älska sin pojk/flick vän tillräckligt mycket om man är så dum så att man är otrogen. Och alkohol är absolut ingenting att skylla på!
Fyfan asså.. Jag förstår inte människor som har varit otrogen mot sin partner 2-3 gånger, vad är felet? Vad är det ni inte förstår? Varför vara tillsammans med sin pojk/flick vän, om man inte ens kan hålla sig till människan utan går och håller på med någon annan? Då älskar man ABSOLUT inte sin partner. 
Hur kan man lita på någon igen som har varit otrogen? Det skulle jag nog ALDRIG göra. 

Fyfan,jag tycker att människor borde ta och tänka om. Otrohet går att undvika. Älskar man den man är tillsammans med tillräckligt mycket,så är man INTE otrogen! 
Jag skulle aldrig kunna vara otrogen med Simon. Jag skulle aldrig någonsin kunna utsätta honom för någonting sådant,han är värd så himla mycket mer. Han är en underbar människa,som jag älskar mer än allting annat.
Varför skulle jag hålla på med någon annan människa? Fyfan vad äcklad jag skulle känna mig. Både äcklad av mig själv,och tanken av att göra någonting med någon annan än Simon. Fyfan,det får mig bara att vilja kräkas.

Har man varit otrogen,så tycker jag att man berättar det själv för sin partner. För sådant kommer fram förr eller senare! Bättre att det kommer från en själv,så att det inte kommer från någon annan. Det gör bara saken ännu värre! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0