Jag tror att det bara är ren skitsnack!

En sak  förstår jag inte varför vissa killar så gärna verkar vilja ha en trekant när dom är tillsammans med någon? Är det verkligen så att dem vill det,eller är det bara snack? Ärligt,så tror jag att det bara är snack. Eftersom killar vill försöka vara så tuffa,och allt vad det är (Något jag HATAR) Jag gillar när killar, (och andra människor) kan stå för vad dom tycker osv. 
Lixom vafan,är ni inte lyckliga med tjejen ni är tillsammans med? Duger inte sexet så att ni vill ha in en till med eller? Lixom jag skulle ALDRIG vilja att en till skulle vara med när jag och simon har sex. (okej,jag går rak på sak.) Oavsett om det var tjej eller kille.
Lixom,jag tycker att sex ska vara någonting mellan 2 människor. Mellan två,som det existerar kärlek mellan.
Sex har man med någon man älskar,varför ska man då ha en till med i sitt sexande? 
Ni kanske tycker jag är helt dum i huvudet,vad vet jag? Men jag kom bara och tänka på det här.
Trekant skulle jag nog vilja förknippa med otrohet. Faktiskt. Inte fan tror jag att alla tjejer blir så himla glada när de hör sina pojkvänner säga att dem så gärna skulle vilja ha trekant?
Jag tror inte riktigt att dom som vill ha trekant nöjer sig med det dom har,något är ju fel. Tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0