Jag är bäst.

Idag är det en sådan där dag,man helst bara vill sitta inne och inte behöva gå ut. Men naturligtvis så finns det någonting som heter skola. Som vill ha oss ungdomar så mycket. Pedofil? 

Äeh,ja på tal om väder och sådant så längtar jag otroligt mycket till sommaren. Längtar tills jag kan göra moppe igen,då kan jag lova att det blir att köra till bettnäs ett antal gånger under sommaren. Och åkta till Holmsund på badet där. 

Måste bara säga hur otroligt bra skolan går nu då,eller ja nästan. Klarade ju livräddningsprovet, om jag fattade det rätt. Fått veta att jag kanske får VG i tyska. Fick igen en SO uppgift idag,och fick VG. Jag har ju nästan börjat ta lite förgivet att jag får IG på SO-grejer. Så jag var tvungen att dubbelkolla några gånger så att det inte stod IG. Men VG stod det. Lycklig tjej! 

Ska fixa mig lite smått nu ,och fara och träffa min boyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0