Dagens händelser!

Var hos tandläkaren idag, och det kändes ju jätte värt eftersom jag bara var där 5 minuter typ.. Aja, när jag sedan klev in i hissen så tryckte jag på knappen som går till entreplan. Och då när hissen stannade,var jag på väg ut, dock var det bara på på plan 3, så jag höll på gå in i en kvinna. Och jag skrattar till lite och klämmer ur mig ett litet oj. Denna kvinna frågar genast vad jag heter,och jag talar om mitt namn. Hon står och säger att hon känner igen mig så väl, och höll på babbla. Det tog ett tag innan jag fattade vem hon var. Det visade sig vara min gamla låtsas farmors dotter ( eller ja, hon som jag tyckt var min farmor,eftersom min egna riktiga farmor dog ca en månad efter att jag föddes). Och min låtsas farmor är tyvär oxå död. Men det var lite kul att träffa henne faktiskt! 

Ikväll så har jag varit hos min morbror, väldigt trevligt har jag haft med lite övrig släkt. En hel del skratt! Är så himla glad att jag har min släkt, det känns som att vi tar hand om varandra så väl på något sätt. Jag uppskattar dom verkligen. Dom är så himla bäst,och jag älskar dom otroligt jävla mycket! Hoppas dom vet det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0