that´s life,

kom ihåg mina ord, det blir aldrig vi igen,
isf.
tänk över ditt val,
du vet hur det blev förra gången.
denna gång kommer jag inte komma tillbaka,
och du kommer inte få träffa mig ngn sista gång.
för då har vi haft vårat nu isåfall.
jag kännner mig så lurad,
vi är  över.
vi har setts för sista gången,
för all framtid,
om det är det du vill.
That´s life,that´s life.

jag är redo att radera dig helt,om det är det du vill.
jag kommer inte tillbaka,inte en gång till.
denna gång vet jag hur jag ska göra.
är det här du vill,så kommer jag inte ha någonting kvar av dig.
Alla bilder på oss,nummer,alla sätt att kunna kontaktas kommer vara borta.
Jag kommer inte vara på böleäng. 
allt för att du ska slippa se den idiot du en gång var tillsammans med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0