ja..

jag vet att det inte är smart,
jag vet att jag kan bli hur uttnyttjad som helst nu,
jag är ju svag,och det är då människor vet att dom kan försöka,
men ärligt,så har jag stängt av just nu.
jag orkar inte tänka vad jag gör,
nu blir det som det blir,och jag får ta konsekvenserna sedan.

folk har ju sagt det till mig, se upp när du är svag,det är då dom vet att du är det som dom gör allt för att få dig i säng.

men jag har slutat bry mig om allting, jag orkar inte. jag har ingen energi, från en dag till en annan. Precis som du gjorde mot mig. Men jag ska acceptera detta,och må bra. Kanske kommer det någon som får mig att bli glad igen. 

Men det var ju vi som det skulle vara,det är ju dig som jag skulle dela mitt liv med,det var ju dig jag skull bo med, och det var ju dig mina barn skulle kalla för pappa. Men plötsligt så vill du inte det,helt plötsligt.. Så jävla plötsligt!

Men som sagt.. Nu sätter jag mig själv i skiten,men är det så jävla lätt att vara stark då..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0