i have no life

Visste du..

att jag vill ha - sex med hockeypulver såklartttt!
att min senaste kyss - med hockeypulvret.
att jag lyssnar mest på - min fina musik.
att jag pratar - för mycket strunt ibland.
att jag inte gillar - falska människor,folk som leker. 
att jag avskyr när folk startar - onödiga bråk,rykten osv.
att kärlek är - det som kan göra dig enormt lycklig,men också enormt sårad. Kärlek är svårt!
att jag gillar att - hockeypulver.
att jag alltid kommer att - vara mig själv.
att jag är hemligt förälskad i - hockeypulver
att sist jag grät var - igår,kanske idag.
att min mobiltelefon är - mitt allt.
att när jag vaknar på morgonen - vill jag SOVA
att innan jag går och lägger mig - så sitter jag å nördar dator.
att idag har jag - varit i skolan,fått skoldator<3<3<3,fixat praoplats!
att jag just nu tänker på - HOCKEYPULVER.
att i kväll ska jag - förhoppningsvis sova.
att i morgon kommer jag - skolan... sen vet jag inte DE ÄR FAN FREDAG IMRN :o  oo o oo o o oo
att jag hoppas -
att jag kommer få känna ren lycka.


Har du:
Någon som förstår dig? nja
Någon som du saknar? aa
Någon som du hatar? typ
Vem kramade dig senast? hanna
Vem pussade dig senast? simon.
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? elias typ
Vem var hemma hos dig senast? vetinte
Vem var du hemma hos senast? vetinte
Har du några kärleksproblem? typ ofta fan
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? kanske
Har du skrattat idag? aa

Jag:

Är singel?

Svär ofta? ja
Sjunger i duschen? händer
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? venne
Skrattar åt dina egna skämt? typ:]
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
ja.

Har du:

piercingar? öron
Syskon? en lillebror å lillasyster
Jobb? skola.......
För många vänner? nej.
Rymt hemifrån? ja.
Färgat håret? jadå
Bra självförtroende? nä,elr till viss del.
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? ja.
Somnat i skolan? aa
brutit ett ben? nej.
Tappat bort mig i min hemstad? ja.
Sett en fallande stjärna och önskat? typ
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja.
Smugit ut utan lov? ja.
En hemlighet som ingen annan vet? ja.
Sovit en hel dag? ja.
Somnat gråtande? ja.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll?
Blivit generad inför folk? ja.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ja.
Ätit musslor? nej.
Varit på en festival? ja.
Haft ett förhållande i under en månad? kanske för länge sen;Ppp

Blivit kallad player? nej tror inte de
Färgat ditt hår svart? velat

Vad:

Längtar du till mest just nu? bättre/bra tider.
Ska du göra i helgen? ingenting antar jag
Har du för kläder på dig? men ingaaaaaaaa
Gjorde du igår? inge
Ska du göra i sommar? italien
Åt du senast? hockeypulver
Har du för mobil? x8
Vad köpte du senast? godis heheh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0