Tjoho

For till sara ikväll,vi for på maxi och köpte godis,och min chokladboll fick ligga kvar bland godis:(:(:(:(:
AJA, sedan for vi och såg på idol,och hon lockade halva mitt hår.. AJA,sen drog vi till Böle och träffade människor och spelade lite kort!
Nu sitter jag här,och resten av kvällen så har jag snackat med mamma.. Fyfan hon håller på och säga något i stil med att jag borde "ta vara" på tiden med henne eller något sådant,och att det är min tur att ta hand om henne nu osvosv. Har försökt hjälpa henne med att ta reda på vad alla hennes problem kan bero på osv. 

Menmen,ska sova snart. eller iallafall lägga mig ner och messa,är typ sjukt trött tror jag. Blir lite mer sömn inatt hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0