släkt,familj,vänner,pojkvän.

Jag ska berätta för alla, hur mycket jag älskar dom senare. När jag själv är stabil. Till och med mamma,till och med min familj ska jag älska. Jag ska berätta det.
För jag älskar min släkt,min familj,mina vänner,och min pojkvän otroligt mycket.
Är så otroligt glad att ni alla kämpar.
För vissa av er har haft/har det otroligt svårt.
Men fortfarande lever ni.. (vissa iallafall..)
Ja,jag har känt ilska till några av er. Jag har känt besvikelse,men jag har faktiskt haft/har rätt. För vissa grejer gör man inte.
Jag önskar jag hade en bra relation med min mamma. Jag önskar jag kunde prata med henne. Jag känner på mig att vi kan förbättra detta,vi har kanske en början. Vi ska hitta varandra. Du ska lita på mig,och jag ska lita på dig. Jag vill att du ska vara stolt över mig. Jag vill att du ska förstå mig. För mamma,har varit otroligt stark. Hon kunde ha tagit bort mig,men hon behöll mig. Jag borde vara tacksam,och NEJ. Jag har inte det bästa livet. Men jag har ett liv,och jag ska vara tacksam för att mamma gav mig det. Så att jag får prova på världen,jag får prova på livet. Mamma,jag vill att du berättar mer.. Jag vill veta din ungdom.
Näe,jag vill bara att alla ska veta att jag älskar dom verkligen.
Jag ska försöka göra allt.
Jag älskar min syster,min lilla,lilla syster. Som bara är 3 månader gammal. Min syster som kommer vara 3 år,då jag är 18 år. Min syster,som jag önskar all lycka. Hon är så söt. Saknar stunden då hon låg på min mage,och jag strök på hennes huvud,och nynnade för henne så hon somnade,hon låg där och kramade om mig. Jag längtar tills den dagen då hon verkligen kommer och kramar om mig,lär sig säga mitt namn,eller iallafall försöker. Längtar tills den dagen då jag kan ge henne fina presenter,ge henne råd,ge henne det stöd hon behöver. Jag vet att hon kommer bli en lycklig flicka. Jag hoppas att hon kommer få en underbar uppväxt. Hon förtjänar de bästa i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0