plugg.

Jag är så duktig på att plugga..
Eller hur var det nu?
Det ända mina föräldrar bryr sig om nu är att jag ska plugga.
Bara för att dom har fått fucking mail från nå jävla lärare. 
Jag gör fan det bästa jag kan,men nu räcker inte ens det.
Kan ni inte fatta någon jävla gång?
Mitt liv hänger inte med. Mitt liv vill inte.

Imorgon slipper jag plugga. Imorgon ska jag till Böleäng tror jag. Jag ska iväg. Jag ska inte vara hemma. Jag ska slippa allt tjat,och jag ska slippa stämningen. Jag ska slippa höra allt tjaffs med hyresgästerna. I helgen ska jag på Bio hade jag tänkt. Kanske. Jag får se. Jag ska försöka att inte isolera mig. Att inte stäna mig inne. Men detta tar verkligen död på mig,men som sagt så ska jag försöka överleva. På torsdag är man ledig. Skönt som fan..
Jag vill bli liten igen, då fast det inga problem. nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0