mormor&morfar.. ♥♥♥

Detta inlägg skulle igentligen publiceras igår..
jag vill sova,jag vill bada.
men jag tvingar mig själv att plugga.
jag vet att jag kmr bli stolt över mig själv tillslut.. jag vet att mamma blir stolt,och jag slipper pappas jävla tjat,jag visar mormor och morfar att jag kan,jag visar dom att dom kan vara stolta över mig,jag visar dom att jag lägger ner tid på skolan istället för att gå fel väg.
jag ska vara stark för dom,jag ska göra dom glada. Dom har gått igenom så jävla mycket skit, dom är värda så jävla mycket. Jag älskar dom,dom betyder så jävla mycket för mig. Mormor & Morfar. Ni anar inte,jag är stolt över er,och jag vill att ni ska vara stolt över mig. Tack för att ni håller er till verkligheten,någorlunda iallafall.. Tack för att ni inte fallit dit,jag är rädd.. Men jag vet att ni klarar det! Jag önskar jag kunde visa er hur mycket ni betyder,hur världefulla ni är. Jag hoppas ni vet att ni är hur starka som helst. Det är så sjukt att ni gör så mycket för oss. Jag ser framemot Italien med er. Tack morfar för att du är ett sådant stöd för mormor. Tack för att ni orkar tillsammans. Tack mormor för att du har hjälpt morfar under sin sjukdom,och fortfarande gör det. Jag ser hur bra ni är för varandra,hur bra ni klarar det! Jag älskar er,glöm aldrig det! ♥♥♥
jag vet att ni gjort misstag,jag vet det. Men jag vet även att ni ångrar det, jag vet att det inte var menat,för det var inte "ni".. Tack för att ni försökte lägga av med saker som inte är bra när ni fick veta att mamma&pappa väntade mig.
Tack för den underbara resan till USA.
Tack för alla gånger ni tagit emot mig.
Tack för att ni är världens bästa.

Tack som fan att ni vill träffa mig,tack som fan för att jag får träffa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0