kärlek.

"kärlek är svårt,kärlek är någonting som man måste kämpa för om man vill ha den kvar. Kärlek kan man ha till mycket. Man kan ha kärlek till en kompis,en partner,ett djur,ett intresse, osv. Men syftar väl mer på kärlek mellan 2 människor,två människor som sägs vara gjorda för varandra. Ifall kärleken ska funka så måste både två vilja. Jag undrar varje dag,varför är det inte bara så lätt? Varför är det inte bara kärlek som ligger där mellan två människor och bara finns där..? Men allting är komplicerat här i världen,och kärleken likaså. Kärlek är någonting som man behöver. Kärlek kan inte gå över från en dag till en annan. Kärlek tar tid.. "

Kommentarer
Postat av: amanda

Söt blogg!

Kolla in på min om du har lust, kommentera och fråga :)

Gå gärna in på min MyLoveBasket och gilla mina kläder och följ mig! http://www.mylovebasket.com/se/profile/amanda-adolfsson-3615254. kram!

2011-09-14 @ 19:11:39
URL: http://amandaadolfsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0