ge mig lov.

Jag behöver plugga.
Men jag har ingen ork,känner mig sjuk. Ont i huvet,kroppen är seg. Pappa har nog smittat mig.
Orkar inte att jag kommer ligga sjuk i säkert en vecka nu, om inte mer..
Får se om det blir skola imorgon, skulle vara grymt skönt att slippa. Men vill samtidigt inte missa så mycket och behöva ta igen. 2 läxor tills imorgon. SO & Engelskan. Jag har lovat mig själv att jag SKA kämpa på.
Kan ju lixom inte säga att jag glömt läxan hemma,eftersom det är förhör.
JAG SKA PLUGGA. JAG MÅSTE..
Engelskan kan jag bara inte skita i. Jag behöver betyget. Jag ska visa läraren att jag klarar av det,att jag kan. Att jag förtjänar ett betyg. Jag ska kämpa för det.

Inatt ska jag sova med kuddar och täcke som min älskling sovit med,så jävla underbart! Vill sova med pojken i natt igen. Det gör ont att inte kunna ha honom här hela tiden. Jag behöver honom varje minut. Jag blir irriterad av tanken av att jag måste vänta 3 år innan jag är 18. Innan jag får flytta. Innan jag kan bo med pojken jag älskar. Och jag hoppas att det förblir Simon.
ÅH....jag vill bada. men nej,plugget går väl före.
ÅH,nu vill jag bara ha sommarlov igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0