åh.

skolan går skit just nu,
som att min lilla kraft bara försvunnit helt och hållet..
lärare mailar morsan,
och morsan säger att jag måste hårdplugga,
hon stänger inne mig,för att jag måste klara provet.
jag får damp på alla lärare,
och fick nyss inte ha jackan på mig.
vafan,ska jag frysa ihjäl eller vad fan är problemet?
min fucking värme är borta,jag är iskall.
min värme som jag en gång hade,är borta.
människan som gav mig värme har jag inte längre.
detta är för smärtsamt.
nu ska jag höra på nå gymnasie snack.
jag orkar inte.
jag vill inte vara i skolan,men vars fan ska jag ta vägen? 
fara någonstans och slå ihjäl mig själv
jag är den sämsta människa man kan hitta.
smärtsaaaaaaaaamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0