Sparkad!

Haha omg, sparkad från paroen! Så jävla löjliga och otacksamma människor! Men ärligt,det ska bli enormt skönt att slippa dessa människor! Ångrar som fan att jag inte kastade en pizza i fejjan på dom. Eller något liknande! Haha urs, hatar människor som ingenting duger för. Det är dom som gjort fel!

AJA, ska bli skönt att vara ledig imorgon iallafall! :)
Ev. så skaffar skolan en ny praoplats åt mig, på ev ett dagis med söta ungar.. Så slipper jag dessa klagande turkar iallafall! Annars så kanske det blir att vara på Ö&B eller äldreboende eller något sådant. Sa dock till min ena lärare att jag inte tänker ha ngn jävla plats. Men eftersom mamma visade förståelse till mig så kan jag inte hålla på så. Då ska jag göra henne stolt iallafall och visa att jag kan göra ett nytt försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0