sexårs,kläder osv.

Ännu en dag på sexårs avklarad! Har varit i skogen idag med alla ungar, hade hur mycket kläder på mig som helst.. Var till och med tvungen att klä av mig. Jag som alltid fryser typ.. Aja, sedan så var jag på dagis 2,5 timmar typ. För sista gången.. Nu får jag inte träffa söta Ester där igen, och alla andra söta barn. AJA!

Ska snart fara till flyget och posta en massa brev sedan får jag se om det blir att fara ngn annan stans med. 
Har suttit och kollat massa kläder från London. Lägger in alla bilder senare på allt tror jag. Men har väl tusentals hemsidor att gå igenom.. :) Vill ha jeans,och tröjor,och skor och väskor.. Och omg,allt.. Skänk mig en miljon innan jag far,om ens det skulle räcka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0