Reeesaa<333333

Inom en vecka kommer resan till London vara bokad. Så himla underbart!
Ska försöka spara så mycket pengar som möjligt nu tills vi ska dit. Har ju ett tag på mig eftersom vi åker i Mars,men bättre att ha det väl planerat,än att boka typ en månad innan eller något. Jag kommer shoppa jävel,hoppas jag. Åker även till Italien nästa år,också ett "shopping land" och så blir det Ullared nästa år. Så,
Mars - London.
Augusti - Italien (kring min födelsedag typ:)
Oktober - Ullared. 
Sen blir det väl säkert något mer! Men fyfan,nästa år ska bli bra! <3


Jag vill till USA igen,Miami Beach.. Fyfan vad underbart,seriöst.. Det är en resa som jag ALDRIG någonsin kommer att glömma. Och jag hoppas verkligen att jag åker dit igen,efter jag är 18. 
Thailand är också ett land som jag gärna skulle vilja åka till.. Åh,fyfan jag vill reeeeeeeeeesa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0