Praoen kan dö nu.

Praoen idag var bara seg, och jag mådde illa när jag såg all jävla mat. En stor del av allt såg ut som spya. Oh fyfan. Imorgon är det äckel ärtsoppa.. Jag tror jag råkade he diskmedel i det:] Men inte säga något nu:]  heheheh. Tur det finns pannkaka iallafall! 

Har fixat mig nu, bara håret kvar. Senare ikväll ska jag åka till Böle. Kanske ska sova hos Hanna ikväll,men jag tror fan inte att jag orkar. 

Btw, så är det slut mellan mig och Simon. igen! Men jag överlever. Det vet ni ju! Konstigt nog så är jag faktiskt inte så grymt lessen, lixom jag vet ju att detta är någonting jag måste acceptera. Visst,det är ju tråkigt att det blev så. Men jag ska orka. "Ensam och stark". Jag är stolt över mig själv,och jag kommer nog att blir stoltare! 

Sådärja, nu har ni en liten update här, slänger nog in ett par bilder senare då min mobil laddats lite mera! Ha det bra människor!
Min drog nu fan, heheheheheh.

Kommentarer
Postat av: bella

Hej hej :) Mode intresserad? drömmer du om att bli modell? bli inspirerad här http://belladavis.blogg.se



Kram Bella! :)

2011-10-06 @ 08:54:54
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0