Sanningar om mig!

1. När jag åker buss brukar jag sitta och tänka på vad som skulle hända om bussen voltade/välte. Att alla människor skulle typ "flyga" runt,och alla mina grejer i väskan skulle flyga runt, och alla andras då..
2. Jag HATAR stinkande fötter. Okej, jag hatar alla stinkande saker! 
3. Jag "pratar" ofta med mig själv. Ibland kan jag lixom vara tyst men jag pratar fortfarande med mig själv,okej.. Jag kanske tänker med mig själv? Asså.. Det är som att jag pratar med mig själv. För jag lixom svarar mig själv. Och ibland råkar jag prata högt med mig själv. Men bara ibland!
4. Jag vill kunna prata engelska,och vara bra på det. 
5. Jag "testar" människor ganska mycket skulle jag kunna säga. Jag testar människor på olika sätt,för att se om personen verkligen är äkta. 
6. Jag älskar att fixa mig. Tycker det är hur kul som helst,och kan ibland få "ryck" och känna att jag bara vill leka på med massa smink/håret eller någonting. Men ibland är jag lite rädd att det ska se för "tillfixat" ut. Men ibland spelar det inte så stor roll. Jag ser ju ut som jag vill,right? 
7. Jag tror nästan att nästa år kan bli ganska bra.
8. Jag har inte alltid varit den "ordentliga" tjejen jag är idag. Eller som jag iallafall kämpar för att vara.
9. Jag hatar när folk kaxar via internet men håller käften och är hur jävla fega som helst i verkligheten. 
10. Ibland känns det som att jag skulle vilja "hjälpa"/ta hand om alkolister,men ibland är jag hur känslig som helst mot sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0