så äre

Igår vid halv 3 tiden så somnade min gammelfarmor in.. Men det hade man nästan kunnat förstå, visst det är trist. Men jag överlever. Jag tänker mer på hur mamma,morfar,mormor och dom känner. Dom är dom sista som jag vill ska må dåligt. Mår dom dåligt,så mår jag dåligt. 
Idag skulle morfar och hans syster till begravningsbyrån osv,så lär få veta begravningstid senare idag. Dock tror jag INTE att jag ska åka på begravning. Ursh så många begravningar man har missat,men ärligt.. Jag tål det inte! 

Nae men,jag hoppas inte någonting tar "kål" på släkten nu.

____________________________________________________

Nu ska jag dra och bada, funderar nästan på att slänga in en toning till i håret, de som jag gjorde i söndags. men vet inte om jag orkar göra det själv!



söt syrraaan<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0