bole ANG

Kom hem för ett tag sedan, for iväg till böleäng med hanna och var med henne och elias. Vi for till Charlies och köpte dricka. Jag köpte  st,men fick bara dricka en.. Den andra slänga hanna i vattnet när vi satt nere vid älven.... Aja,vi chillade mest bara! Nu sitter jag och spelar betapet, nörd som jag är heheheheh.. Nänä,men bra tidsfördriv faktiskt:)

Kan inte sluta tänka på simon,och hur mycket jag önskar han var här. Gick förbi hans hus idag,det var fan tungt haha.. Men fan vad tomt,önska ba att pojken skulle dyka upp:(
En vecka kvar,en vecka.
Kanske minus en dag,
får hoppas på mindre.

Men enligt mamma ska vi hem på torsdag nästa vecka. Så ca en vecka.
fan.

AJA, Imorgon måste jag försöka börja hårdplugga moppeped! Mamma försöker få mig att börja,men jag orkar inte. Men imorgon SKA jag försöka...FAst okej,jag skulle vara med sara imorgon.. AJA....
orkar inte sudda bort de där ovanför linnet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0