-

vars ska man börja?
jag tappar all min kraft
jag gråter tusen tårar,som ni dricker som saft
ingen kan se, ingen förstår
att en kort kärlek faktiskt lämnar djupa sår
första gången som jag såg dig,det kändes direkt
jag bara såg mot dig,du var helt perfekt
det pirrade i magen när du mötte min blick,
och jag flög in i värld,fast jag inte fick
jag vet,de var fel jag vet de inte funka
men jag levde för stunden,tills att det blev punka
alla minnen med dig,jag kommer aldrig att glömma
jag ler i min sömn,för du finns i mina drömmar
orden jag sa till dig,var inget du förstod
men kyssarna förklarade att du finns i mitt blod
jag tänker återvända,leva med dig föralltid
för det vi skapade var magiskt och fantastiskt
*****
den korta stunden vi hade,jag saknar den väl
jag skriker efter dig utav hela min skjäl
jag vill tillbaka till dig,och drunkna i din blick
det gör så ont,för tiden med dig gick för fort
men jag hann bli förälskad,minns allting som vi gjort
men de jag hoppades på var en evighet,
äkta känslor blir till ord,du kan kalla mig poet
jag vill tillbaka till dej,aldrig säga farväl
när jag åkte bort från dig,så lämnades min själ
och den finns där hos dig,i säkert förvar
jag glömmer aldrig bort dig,och jag kommer tillbaks
******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0