nattblogg!

Ligger och drygar på med datorn i sängen, kommer väl knappast kunna sova på några timmar. Sov till 2 idag,tror jag. Och halv 3 igår.. Nu har jag verkligen vänt på dygnet kan jag säga!
Imorgon kommer Simon hem,känns otroligt skönt! Dock så far han igen på Söndag och är borta 1 vecka,om inte mer.. Vi missar nog vår 5 månaders dag,då blir det väl 3;e månadsdagen vi missar. Aja,skulle det vara 1år skulle jag avlidit.
Iallafall,det är sommaren i city imorgon kväll. Får se om jag ska dit, var inte där förra onsdan. Förra/Förrförra året så var jag på allt sånt där i stan. Vet inte vad som händer imorgon,tror inte det blir att vara hemma iallafall..


Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

finns på lindex och kostar runt 75-90kr deras lumene natural code serie:)

2011-07-13 @ 08:52:07
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0