Simon bergmark<3

Jag står fast, att jag lämnar dig aldrig, jag sviker dig aldrig, jag kommer aldrig sluta älska dig. Du kommer aldrig någonsin tappa mig, du kommer alltid veta vart du har mig, jag kommer aldrig försvinna ifrån dig om du inte ber mig göra det,om ens det. För det är i din famn jag känner att ingenting kan gå fel, det är i din famn jag känner att inget ont kan hända mig, att jag är skyddad. 
Det är i din famn jag känner mig som världens vackraste prinsessa även fast jag vet riktigt noggrant att jag inte är det. Jag är din och det kan inte en enda människa ändra på, inte ens du. Mina andetag andas för dig, mitt hjärta pumpar för dig, min hjärna arbetar för dig, jag lever för dig. 
du är min medicin,du får mig att må så himla bra.
Jag älskar dig mer än livet själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0