lyxelleeee

Sitter här i husvagnen, och har precis fixat mig, ska in och äta om 10 minuter tror jag. Och sedan blir det att fixa lite grejer. Jag känner mig enormt konstig idag,eftersom jag har utsläppt hår,och det har jag nog inte haft på hela sommaren.
Vi ska åka på Dollarstore innan vi åker på campingen tror jag,haha.. Får se om jag hittar nå skit där, har kvar 160 kronor typ. Får se om det blir nå bilder senare när jag kommer hem, beror på om kameran har batteri osvvvv.

AJA, det kommer som sagt några inlägg medans jag är borta. SÅ CHECKA IN ÄNDÅ!


OCH SIMON OM DU LÄSER DETTA,SÅ KOM IHÅG ATT JAG ÄLSKAR DIG MEGA MYCKET!
OKEJ, JAG BLIR RÄDD FÖR MIN BRORSA.... HAN SITTER BREDVID MIG, SER BILDEN, PEKAR PÅ DE DÄR ÖVER LINNET JA BA VAA ÄREEE? HAN BA BRÖST! :D :D :D JA BA NEEJJEJEJEJEJ. osså drar han ner min tröja och typ försöker taffsa på mig...
detta är inte det ända han "gjort"/sagt... Simon knowwssss,hur läskig min brorsa är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0