jävla skit

fan oxå,vad händer med mig?
det händer igen, nu kommer det tillbax, att nätterna blir de värsta.
just nu har jag bara lust att dygna varje dag,
dagarna tills jag får träffa simon.
kanske blir det bättre då.
jag vaknar om nätterna, är jag där igen,är jag tillbaka?
fyfan inatt/morse drömde jag att jag blev överfallen.
Något som jag absolut INTE får drömma.
För nu kommer det bli skit igen.
dom var så bestämda,dom skulle våldta mig,dom var våldsamma.
jag skrek och skrek,sparkade,och använde mig av all våld jag kunde.

sedan så fick dom tydligen tag på simon,och skulle få honom att "övertala" mig om att gå med på det, eller ngt sånt där konstigt.. Kommer inte ihåg allt..

Fanfanfan. Klarar mig inte utan att gråta!
jag vill bort med allt som någonsin påminner om ngt dåligt.
det här funkar fanimej inte.
jag orkar inte.
det påverkar ALLT, jag måste anpassa mig,saker jag skulle vilja göra,som jag inte kan p.g.a av de.
TACK,TACK SOM FAN.
btw; detta inlägg skrev i söndags. men blir publicerat idag,TIDSINSTÄLLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0