Inte sova till 3,nejnejnej!

Borde gå och lägga mig, ska upp och packa imorgon.. Åker till morsan! Ska försöka vara positiv, fast det inte är lätt. Men ska förhoppningsvis köra fyrhjuling imorgon,tror att vi köpt en igen. Brorsan längtar väl efter mig som vanligt,så att han har någon att bråka med. Visst,vi brukar vara "vänner" i sisådär 1-2 dagar kanske. Och så blir han lessen när jag åker,förra gången jag åkte så började vi snacka om "varför" jag åker,eller varför jag inte bara har ett boende.. Jag trodde han visste allt sånt dära. Aja, får träffa min söta syster som snart blir 2 månader. Och så får jag se vad jag har fått för brev.
Jag ska försöka vara så positiv som möjligt.
Jag ska försöka att inte vara sur.
hehehehehe,jag ska vara duktig flikka.
Aja, pappa ville att vi skulle dra ngnstans imorgon,så får försöka att inte vakna 3 imorgon då.
AJA NU SKA JAG FORTSÄTTA SPELA BETAPET OCH LYSSNA PÅ MUSIK. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0