ingen-ting. saker och -ting.

Nu sitter jag här och gör ingenting,som vanligt. Jag är så jävla orkeslös,min mage vill inte vara normal den gör ont, jag tror jag är hungrig... Irriterad är jag också,fast jag borde inte vara det.. Men det är så jag är,nu kommer jag hålla på.....
Men åh orkar inte. Ska väl plugga ikväll. Moppe. Om jag har ngn ork.
Jag säger alltid att jag ska plugga,men det blir aldrig. Eller så läser jag en sida och sedan ger jag upp för att det är något intressant i närheten. Som t.e.x. mobilen eller datorn. OCH NEJ, jag tänker inte stänga av dessa kära ägodelar.


132 tonårsfrågor.<br /> - Fyra frågor om förhållanden<br /> är du singel? - nej!:)<br /> tror du på kärlek vid första ögonkastet? - tvek..<br /> hur många har du varit kär i? - hm,på "riktigt" 1. :)<br /> är du kär just nu? - yes:)<br /> <br /> - Tio frågor om dig själv<br /> namn? - Jessica<br /> när fyller du år? - 18 augusti<br /> några piercingar? -öronaaa<br /> vad har du på dig just nu? -underkläder, leopardtights,linne,å tröjaa över.<br /> vilken årstid är bäst?- sommar<br /> hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova läääänge,å vakna upp bredvid ääälskoooo<br /> vad tycker du mest om hos dig själv? - ja vet inte..<br /> vad är du bra på?- typ inget.<br /> vem älskar du mest på denna jorden - simon å vänneeer.<br /> sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med simon.<br /> <br /> - 10 frågor om dina vänner<br /> vem vet allt om dig? ingen.<br /> vem är den roligaste av dina vänner? öhö,alla.<br /> vem är snyggast av dina vänner? - apaaaa<br /> vem är mest partyprisse? - alalalallala<br /> vem är den du helst har filmkväll med? simon<br /> vem av dina vänner är mest "evil"? -<br /> <br /> - 10 Frågor om din familj<br /> vem står dig närmast? - pappa knsk.<br /> har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nej!!<br /> vem är farligast i din familj? - brorsan....;s<br /> vem ser roligast ut i din familj? - nisse.<br /> vem är coolast? - syrran.<br /> har ni något husdjur? - s<br /> vem har du mest gemensamt med? - pappa.<br /> vem står för underhållningen? - jaaag nä åh vetinte<br /> vem sover du oftast med? - nisse<br /> roligaste kvällen med familjemedlem? öhööö vet inte<br /> <br /> - 10 frågor om idag<br /> vad har du gjort? - sovit,dushat,fixat mig lite,osv.<br /> har du varit glad idag? - vene<br /> har du varit ledsen idag? - vene<br /> har du gjort något bra idag? - beror ju på hur man ser på saken.<br /> vad ska du göra nu? - typ dryga på<br /> har du gjort något dåligt idag? - beror ju på hur man ser på saken<br /> vad har du ätit idag? - glass, lassange<br /> har du duschat idag? - ja<br /> är du trött nu? - nja<br /> vad händer imon? - älskkkk på morgonnnn,sen veettt ja inttte<br /> går du i skolan? - tyvär,fast nu äre sommarlov:D:D:D:D:D<br /> har du varit i skolan idag? -nä fyfan<br /> <br /> <br /> - TELEFON/MOBIL<br /> Vem ringde dig senast? - pappa<br /> Vem ringde du senast? - enligt min kontaktlista hanna.<br /> Vem sms:a till dig senast? - simon&lt;3<br /> Vem sms:a du till senast? - simon&lt;3.<br /> <br /> - FAMILJ<br /> Hur länge sen var det du träffa din morsa? - söndags,<br /> Hur länge sen var det du träffa din farsa? - 1 min sen.<br /> <br /> <br /> - KLÄDER<br /> Har du fler än 4 linnen? - yes<br /> Har du fler än 3 jeans? - yes<br /> Har du fler än 5 tröjor? - yes<br /> Har du mer än ett par string? - yes<br /> <br /> - SMINK OCH HÅR<br /> Använder du mascara? - ja<br /> Använder du wax? - nej<br /> Använder du ögonskugga? - nja<br /> Använder du kajal? - nej<br /> Använder du hårspray - ja<br /> Använder du volymspray? - nja<br /> Använder du mousse? - nej<br /> Använder du deodorant? men jaa<br /> Använder du parfym? - ja<br /> Använder du läppglans/läppstift? - händer<br /> Använder du brunkräm? - nej<br /> Använder du foundation? - inte på sommarn<br /> Använder du rouge? - nja<br /> Uppsatt hår eller hängande? nu när jag är korthårig - uppsatt!<br /> Plattar/lockar du håret varje dag? -plattar ganska ofta.<br /> Duschar du varje dag? - oftast<br /> Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - öh nej<br /> <br /> <br /> KÄRLEK<br /> Är du kär just nu? - aa<br /> Har du kysst någon idag? -inte än<br /> Har du ett förhållande? - ja!:D<br /> Är du romantisk? - jo som fan.. haha nje typ inteeeeee<br /> Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja :p<br /> Vad hette din första flickvän/pojkvän? hmmm,kanske nils haha.. eller amir.. elr ja vettefansnsnen<br /> Hur länge höll det?- tog det ens slut? haha.. nä men,vafan de var typ lågstadiet. bara knaaaas!<br /> Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande<br /> Har du varit tillsammans med två samtidigt? - säkert i lågstadiet elr vafan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0