husvagn

Sitter i husvagnen och chillar balle nu ;pPPppp 
Nä,men husvagnar är mysigaaaaa

Imorgon åker jag till Lycksele,imorgon kommer Simon hem. Jag vill egentligen vara hemma,men samtidigt vill jag fara. Det kan vara kul,okej kanske 1 dag.. Jag vet inte. Har faktiskt aldrig varit på motorveckan vad jag minns. Jag ska försöka roa mig,och det ska bli skönt att åka iväg. Men INTE att vara utan Simon ännu längre.

Har varit med hanna på maxi ikväll,ganska sjukt att man kan ha så kul på en affär...
NU SKA JAG FÖRSÖKA HITTA EN STRÖM GREJ,ETT ELUTAG HETER DET!

BTW; DET KOMMER KOMMA INLÄGG ÄVEN FAST JAG INTE ÄR HEMMA,TIDSINSTÄLLDA! SÅ CHECKA IN ÄNDÅ.. VET INTE OM DET KOMMER VARA VÄRDA INLÄGG MEN..osså, om jag fixar internet där borta så skriver jag väl. Om jag tar med mig datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0