hårdpluggning för jessicaaaa.

Har börjat "hårdplugga" nu, har "gjort" ett kapitel. Nu har jag tagit en paus,vet dock inte om jag ska plugga nå mer idag eftersom jag ska vara med sara efter maten. Skulle behöva ta en dusch,dock skulle vi kanske ta ett dopp i det blå. Men jag skulle behöva tvätta håret innan ändå så.

För övrigt så sitter och och hoppas på att Simon åker hem imorgon bitti,isåfall hinner vi träffas innan jag åker. För mina kusiner var 10 mil från Uppsala, åt detta håll då. Och dom visste inte om dom skulle köra vidare idag,och köra i natt så är dom hemma i morgon bitti. Men vi far nog ändå på måndag,eftersom dom måste hinna städa ur,och vi måste packa osv.

Mina kusiner var iallafall i någon släktings stuga,som låg 10 mil från Uppsala. Och igår hade dom varit hos morfars biologiska mamma (morfar är adopterad) som bor i centrala stockholm. Så dom verkar inte ha kört så himla långt!
AJA, vi höres senare kanskekanskekanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0