fotopapper å annat skit

For på onoff med min fader, med oss hem fick vi fotopapper å nå skit som pappa plockade på sig.
Fotopapprerna (hur fan skriver man...?) ska jag ha,för att jag ska fixa nått på mina väggar, med massa foton.
Har inte riktigt bestämt hur jag ska ha det,
bara att jag ska ha massa foton, hur många vet jag inte.
Och vilken av väggarna/plats vet jag inte heller..
Men det löser sig.
Men jag är less på att inte ha något på väggarna,skulle ju fixa det efter jag målat om. Men det har aldrig blivit av.
Kanske ska sätta upp en  playboy kanin också, som står och ruttnar här i lägenheten. Men bara KANSKE.
Aja, ska ha massa foton,som b.l.a gör mig glad.
Aja, annars har jag inte gjort mycket idag. Sov ju till ca 3, så halva dagen borta. Aja, orkar inte vakna typ 9- 12. 12 går bra om man ska göra något..
Men jag är så tråkig,så jag sitter bara hemma.
Aja, nu ska jag sluta tråka ut med min text.
NEJ,jag gillar att skriva,
Eller..
Jag gillar att prata
Jag gillar att babbla,
detta är det enda stället jag kan göra det på, folk blir bara sura när jag babblar annars så .. :(
Det gör jag dock hela tiden.
Så egentligen är det inte så konstigt att folk inte står ut med mig.
Aja, PUSS Å KNULLIS.
Fråga inte, iallafall inte mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0