Flytta,flytta,flytta

Har precis städat klädkammaren, ska packa lite nu och sen fara till willys med far, sedan blir det att packa det sista och sedan fara till mor. Så jävla drygt,orkar inte att behöva "flytta" varannan söndag. Alltid är det någonting man har glömt, eller som man känner att man behöver. Och det är lixom inte gångavstånd mellan mina hem. En gång i tiden var det,de. Jag längtar tills den dagen jag inte behöver packa varannan söndag,då jag har ETT hem istället för 2.
Visst det finns positiva grejer med 2 hem,om man inte tänker på avståndet så.
Olika regler - dock kan det vara både bra och dåligt.
Jag får "göra" så mycket mer när jag är hos pappa, behöver knappt tänka mig för..
Och sen när jag kmr till mamma,nä.. Men fan,då måste jag anpassa mig hela tiden och vara ngn jävla ängel.
Jag lever fkn dubbelliv.
Jag skulle nog inte vara den jag är idag,om inte mina föreldrar var skilda.
Jag undrar fan hur jag skulle vart då.
Jag skulle nog inte ha sminkat mig,
iallafall inte börjat så tidigt som jag gjorde,
kanske inte lika mycket som jag har ibland.
Skulle nog inte ha färgat håret,
skulle kanske inte ha samma klädstil.
Skulle nog inte "göra" de saker jag gör idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0