FAN VAD JAG ÄR BRA

JAG städar, JAG är duktig,JAG är stolt över MIG SJÄLV!
JAG BORDE FAN BLI HEMMAFRU.......
det ska jag bli..

Helst seriöst,jag fattar ärligt inte att jag orkar städa,HELA rummet dessutom,okej.. Det är ju inte speciellt stort,men jag har då jävulskt mycket grejer för att ha ett sånt litet rum, hela bokhyllan med massa grejer,skrivbord med 4 proppfulla lådor,plus ett skåp proppat med massa böcker. Garderob,med en "ställning" för kläder,sen bredvid så pulat med massa grejer, plus hyllorna ovanför. Jag är förvånad. Aja, det börjar se bättre ut, håller på rensa stationära datorn, sedan blir det att slänga ut den, bli av med alla kablar och skit, sedan så blir det ju ut med skrivbordet också,och bokhyllan. När de grejerna är borta,så ska jag byta säng, till en större! YEHE,det blir finimang! Dock kmr jag väl inte ha nå utrymme i rummet, men lixom?

Jag behöver väl inge utrymme,jag behöver min säng,min tv,dator och kläder. Och spegel då.. 


Lite grejer har hamnat i en "flyttahemmifrånlåda"

AJA,TÄNKTE BA SNABBT UPPDATERA, MEN FAN VAD JAG SKRIVER. NU SKA JAG FÖRSÖKA FORTSÄTTA,PUSSSHEJ!

DUKTIG CHEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0