Dag 1 - Presentera mig själv

Hmmm,ja vad ska man säga?
Jag heter Jessica,som man kanske förstår genom mitt bloggnamn? Fyller 15 år i Augusti. Bor i Umeå, Ersboda och Degernäs. Ersboda med min pappa, och degernäs med min mor, låtsas pappa,lillebror 7 år, lillasyster snart 2 månader och kissemisse Nisse. Skulle jag ha valt, skulle vi inte bott i Umeå. Särskilt inte i Degernäs, jag är stadsmänniska vafan. Jag föddes och har bott hela mitt liv på Ersboda, inte fan är en by något för mig. Jag skulle nog vilja bo i Stockholm,dock är det fasen inte tryggt. Kan inte påstå att Ersboda är tryggt heller. Kan inte gå utanför dörren utan att bli dödad/misshandlad/våldtagen osvosv. När jag flyttar hemifrån vill jag bort från Umeå, känns bara som att jag vill lämna skiten som varit här bakom mig. Dock skulle det kännas konstigt att bo någon annanstans än Umeå efter 18,20 år (eller när jag nu kommer flytta).
Jag gillar att fota, dock så fotar jag nästan aldrig längre p.g.a att jag vill ha en EGEN systemkamera..
Har världens underbaraste pojkvän, nästa söndag har vi varit tillsammans 5 månader. Fast om man tänker efter skulle det kunnat vara mycket längre.
Men aja, nu svamlar jag som vanligt. PUSS!
Trodde verkligen inte det skulle bli så här långt.

And yes, en bild på mig.......

jag tror jag är kines.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0