allt oroar

Mår fan inte bra alls,eller asså.. Jag mår inte jätte dåligt,
men fan inte bra heller,
tankarna kryper inuti mig,
jag borde sova nu,så det inte blir för mycket.
men jag kommer inte kunna sova,
och jag kommer bli förbannad,
rent pissed off!

- jag oroar mig för att inte orka plugga till moppeprovet,och därför kugga det..
- jag oroar mig för min framtid
- jag oroar mig för att jag ska tänka att förra sommaren var bättre än denna
- jag oroar mig över att jag kanske inte kommer ha träffat simon på 2 veckor innan jag kmr kunna träffa honom igen (komplicerad mening...)
- jag oroar mig för att min mens värk om en/två veckor elr så kmr ta död på mig,måste skaffa tabletter.. men jag orkar ALDRIG
- jag oroar mig för att bli FÖR uttråkad i lyxele så jag sitter och dampar ngn stans.
- jag oroar mig för att jag inte kmr kunna vara ute på kvällarna mer när jag är hos pappa (utan att ngn följer med mig från t.e.x bussen)
- JAG OROAR MIG FAN FÖR ATT KISSA PÅ MIG I DENNA STUND, (okej,oseriös mening...)
- att jag ska välja för gymnasiet till jul,skrämmer mig.
- att 9an ska bli hur seg som helst,oroar mig.
- att prata med ngn om mina problem,skrämmer mig. Men det är snart något jag måste.
- att fler i min "närhet" blir fucked up i skallen,skrämmer mig.
- jag skulle kunna sitta och skriva hur många punkter som helst,och det skrämmer mig. FAN vad jag klagar.
- JAG OROAR MIG FÖR FAN ÖVER ALLT! PUNKT SLUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0