äckliga jävla skola, dra åt helvete.

Den här dagen kan bara ta sig, egentligen borde jag bara gå och lägga mig. Har ont i huvet, och är allmänt less. Skolan gick inge vidare idag! Den här veckan rättare sagt är väl inte den bästa men iallafall..
Fick tillbaka SO provet idag, jag hade förväntat mig att jag skulle få ganska bra betyg. Kanske g+. Det gick fasen bra när jag gjorde provet,trodde jag. Jag skrev ju skit mycket! Men självklart ska man ha ngn jävla konstig lärare, som sätter IG på mig TROTS ATT JAG SVARAT PÅ ALLT utom 2 frågor typ.. Vad är det för jävla lärare? Ärligt, ibland undrar jag om dom bara förväntar sig att jag alltid ska göra så dåligt, dom har väl redan bestämt vad jag ska få för jävla betyg. 
När jag hade kämpat som en jävla gris för att klara provet oxå.. 
Kände mig så jävla misslyckad, failat på både so proven vi haft.. Och höll på skita i matteprovet, men gick dit ändå tillslut, men var ju inte konsentrerad på det. Jag var så jävla upprörd.. Men jag hoppas verkligen jag klarade det provet, annars fan har jag failat på både matteproven också. 
som att det inte räcker med att jag kanske inte tar mig in på gymnasiet, som om det inte är nog.. Fyfan vad jag är misslyckad ärligt. Jag som trodde jag kunde vara bättre än släkt osv. Men nu rasar
ju allt,allt skiter sig ju.



Okej,jag behövde skriva av mig.. 

hjälp mig upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0