skolsnack

skolan gör mig rädd.. allt snack om gymnasie börjar komma igång.. På måndag kommer syon. Jag har bestämt mig,jag ska kämpa som fan i skolan. Men jag vet att jag kommer att ge upp om ett tag. Då det blir för mycket. Jag är så rädd,rädd att jag inte ens ska komma in på gymnasium. Kärnämnena (?) matte,engelska,svenska.. Vad ska jag säga? Jag har gått/går spec i alla dom. Engelska och matte nu. Svenska har jag gått. Det gör mig fan nervös. Kommer jag fixa engelskan? Kommer jag få ett betyg i det tillslut?Jag har behöva säga till mamma,och några att jag KOMMER få G i det hursomhelst eftersom jag ska få spechjälp. Jag önskar att det var så.

Jag vill inte svika mig själv,jag vill inte svika min familj,släkt osv. För jag ska klara skolan. Jag gör det bästa jag kan.. så länge jag orkar. Jag försöker att undbvika att skolka. Jag ska inte sumpa detta,jag ska vara bättre än mina föräldrar. Det är mitt "mål". Jag ska inte ta ut mig rejält,men jag ska kämpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0