okej detta publiceras liiiiiite (mycket) senare än tänkt,.

Kom hem från stan för ett tag sedan, fixade recept för pillerna. Men fick inte ut dom från apoteket sedan, måste fara och kolla imorgon här på ersboda eller om jag ska till stan eller någonstans om jag kan få ut dom. Fan,börjar bli lite nervös att börja med dem menmen.. Får hoppas att det går bra. Hade en trevlig barnmorska iallafall,vilket var lättande! Vi började prata på om allt möjligt. Trodde nästan jag skulle bli kvar där 3 timmar. 

Jag hoppas verkligen inte att jag får massa hemska biverkningar.. Visst,jag är beredd. Men inte så att det blir jätte hemskt,och inte går över.
Är rädd att jag ska bli hungrig ofta - gå upp i vikt, få problem med finnar,gråta för ingenting,bli för deprimerad och ge upp allting - lämna människor jag älskar osvosv..
Wtffffff. Det står att man inte borde använda dem, om man har talsvårigheter.. Och enligt vissa har jag det.. Och jag anser att jag har det, dock smått... ÄEH borde inte vara ngn fara. Fast jag har ju nå jävla cepeee med talet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0