MEN PISSSSSSSSSSSSSSS

Jag kan inte beskriva med ord hur rädd jag är att jag tappat mitt kontokort.. JAG HITTAR DET INTE! Jag har inte haft det,dem 2 veckor jag varit hos mamma eftersom jag inte hittade det när jag packade för att fara till mamma. Då tänkte jag att jag hittar det väl nästa gång jag är hos pappa. Alltså nu,men jag har fanimej letat över allt! Det finns inte här hemma.. Jag kan inte komma på när jag hade det sist heller, jävla skiiiiiiiiiiit. Kan fan inte säga något till pappa om det,för han blir uppjagad på varje minsta grej.

JÄVLA PISS ASSÅ, nu är jag ju förfan pank. Har inga jävla kontanter, men har däremot över 300 säkert på kortet. Undra om det går att föra över pengarna ngn annanstans via internet.... Dock måste ju pappa göra det isåfall.

ÅHÅÅHÅHÅHHÅHÅH,JAG KMR INTE KUNNA TA MIG NGNSTANS KMR INTE KUNNA KÖPA ETT JÄVLA PISSS.. FUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0