haaaapppp

Kom just hem från att ha varit till coop med pappa, skulle in på apoteket för att få ut mina piller. Men tydligen fanns det inget recpet på mig idag heller för det. Hon som jobbade sa att receptet skulle ha kommit in inom en timma iaf från att hon la in det. 

Har iallafall mailat barnmorskan som jag vara till nu, får se om jag hinner få svar så jag kan fara på apoteket på teg imorgon. Tur jag fick hennes mail och allt det dära, ifall det skulle vara något så skulle jag maila henne,om jag undrade ngt eller så.. Så får hoppas jag får svar nu att hon har fixat till det. Aja, det är tur iallafall att det inte är "bråttom" att få ut dem,annars hade jag ju fått damp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0