*******

jag minns allting från första dagen.
jag kommer ihåg alla våra stunder.
jag vill inte att det ska sluta.
men jag tycker nästan att det börjar närma sig.
jag vet inte ens om jag betyder någonting längre.
jag har varit en idiot på sistionde,
jag vet det.
felåt.

____
jag mår fan inte bra av det här.
jag är orolig,jag är rädd,jag är tom.
jag är förvirrad.
jag vet inte vad jag vill,
jag behöver hjälp att besluta mig för grejer.
jag behöver någon.
just nu.

jag behöver någons famn,jag behöver ngns axel att gråta mot.
men jag vågar inte.
jag gömmer mig,för att inte visa hur jag mår,
jag gömmer mig för jag är rädd.
____

jag är stolt över mig själv,jag står för vad jag tycker och vill.
jag faller inte för "grupptrycken"
jag har min egen vilja,och den står jag för.
jag är så stolt över mig.
jag hatar fega jävlar, som inte kan stå för vad dom tycker/vill.
jag klarar inte av det.
jag HATAR människor som ändrar på sig när det är "vissa" människor är i närheten.
JAG ÄR LESSS.
Jag står inte ut längre.
Jag vill slå sönder något.
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0