det kommer bli minnen,efteråt kommer det vara minnen men just då kommer det vara ett helvete vid många tillfällen.

jag mår illa,kanske är det för rädslan för imorgon.
kanske är det för skolan..
kanske är det för en annan grej..

imorgon..jag kommer kanske bryta ihop,jag kanske kommer gråta sönder,jag kanske kommer känna oron,jag kanske kommer ångra mig nå jävulskt.. Men det jag vet säkert,är att jag KOMMER att få återblickar,jag kommer få ångest. jag kommer minnas,jag kommer att må dåligt.
men jag ska lära mig,för jag ska klara av sådant. jag ska det,jag ska bli "van". Jag har sett mycket,det har jag. jag kommer att fortsätta se mycket,men jag är rädd att jag aldrig kommer bli av med "ångesten", och att jag aldrig ska sluta må dåligt när jag får återblickar. 

Jag kämpar,kämpar för ALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0